משלוח חינם והנחה ברכישת 3 מוצרים ומעלה
0
0
Subtotal: 0

אין מוצרים בסל הקניות.

אין מוצרים בסל הקניות.

משלוח חינם והנחה ברכישת 3 מוצרים ומעלה
0
0
Subtotal: 0

אין מוצרים בסל הקניות.

אין מוצרים בסל הקניות.

ד"ר אליהו לביא נותן מספר טיפים לשמירה על גוף חזק ורענן

כתבות בנושאי בריאות ואנשי מקצוע  לא מפסיקים להפציר לאמץ אורח חיים בריא, ומביאים עוד ועוד מחקרים כדי להוכיח מדוע זה כל כך חשוב

תודות לכך סביר להניח שאתם כבר יודעים שאורח חיים בריא יותר כנראה יוסיף לכם עוד כמה שנים. אבל האם זה עדיין נשמע אטרקטיבי אם השנים הנוספות הללו כוללות התמודדות עם מחלות קשות, ואיכות חיים ירודה?

כיום ברור לכולם שזה לא רק ה"כמה" זה בעיקר ה"איך" ואיכות החיים חשובה לנו לא פחות מתוחלת החיים. כלומר, לא רק להוסיף שנים לחיים, אלא גם להוסיף חיים לשנים.

ממצאים ממחקרים שנעשו העלו היו כי לעולם לא מאוחר מדי להתחיל שינוי באורח החיים, ואכן תמיד עדיף לאמץ הרגלי אורח חיים בריאים מוקדם ככל האפשר, אך אפילו אימוץ שלהם בשלב מאוחר יחסית בחיים יעניק יתרונות בריאותיים משמעותיים בהמשך.

אם מטרתנו היא שמירה על אורח חיים בריא, ושמירה על גוף חזק ורענן אז לרפואה הטבעית המשלימה יש לא מעט מה להציע לנו בנושא.

ד"ר אליהו לביא נטורופת, ומאבחן באמצעות אירידיולוגיה מטפל עם ניסיון של כ20 שנה ובעל קליניקה פרטית בירושלים אומר כי חימוש הגוף באמצעות בחירות באורח חיים נכונות ובריאות הוא רעיון שהרפואה המשלימה הבינה כבר מזמן. ד"ר אליהו לביא נטורופת, ומאבחן באמצעות אירידיולוגיה מביא לנו מספר טיפים לשמירה על גוף בריא ורענן שכדאי לכל אחד ליישם.

● במקרים של עייפות וחוסר אנרגיה, ישנה חשיבות לאבחון נכון של מקור הבעיה. למקור הבעיה ישנם גורמים רבים. הנפוצים בהם נתקלתי בקליניקה היו: תזונה לקויה, נפילות סוכר (דבר שלא ניתן לאבחנו בבדיקות דם שגרתיות אלא אם אובחנה היפוגליקמיה שזו בעיה רפואית), דום נשימה בשינה, פטריית קנדידה, שינויים הורמונליים, חולשה קבועה שהחלה לאחר וירוס מונו, חוסר ויטמינים. באמצעות אבחון בגלגל העין ניתן לעלות בדיוק על הבעיה ולפתור בעיה של חוסר אנרגיה ועייפות הנמשכת שנים רבות.

● Panax ginseng ג'ינסנג קוריאני זהו צמח יעיל וחזק העוזר למצבי עייפות וחוסר אנרגיה, חוסר קשב וריכוז ואף לדיכאון. בד"כ ניתן להשיג בכדורים. לקחת כ2 כמוסות ביום.

● וויטניה משכרת – witania: עוזר לעייפות. ובמצבי לדכדוך. מסייע לגוף להתמודד עם עומסים מיוחדים ובמיוחד בזמני סטרס.מ גיע בכמוסות. מומלץ כ2 כמוסות ביום.

● B קומפלקס – כמוסה 1 ביום עם האוכל או מולטי ויטמין המכיל את הויטמינים הללו. 

אין זה מספיק להאריך את תוחלת החיים, אנחנו רוצים להאריך גם את תוחלת הבריאות, על מנת שתוחלת החיים המתארכת תהיה בריאה ולא תכלול התמודדות עם מחלות כרוניות מרכזיות ונכויות הנלוות אליהן. לנו יש בשורה משמחת עבורך – הדבר לא בהכרח נתון בלעדית לחסדיה של אמא טבע. לפניכם רשימה של שינויים הקשורים לאורח חיים בריא שיסייעו בשמירה על גוף חזק ובריא גם כשתזדקנו.

תזונה: נסו לסגל הרגלי תזונה נכונים אכלו יותר ירקות ופירות והימנעו ככל שניתן ממזונות עתירי סוכר, אוכל שומני או תעשייתי מעובד ורווי בחומרים משמרים, העדיפו אוכל טרי תוצרת בית.

פעילות גופנית: שילוב בין אכילה בריאה לפעילות גופנית יתרום להרגשה אנרגטית ונמרצת יותר, שיפור מראה העור והטבות נוספות כמו ירידה במשקל וחיטוב הגוף שהם חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא. בחרו בפעילות אהובה כמו רכיבה על אופניים, ריצה ושחייה.

שנת לילה טובה: שנת לילה טובה חיונית לבריאות הנפש ותפקוד יומיומי תקין. שנת לילה ללא הפרעות תורמת להרפיית השרירים, למנוחה של המוח ולאיכות החיים. נסו להירדם בלי יותר מדי הפרעות ברקע, בסביבת שינה נעימה ומזמינה. למתקשים להרדם מומלץ לתרגל דמיון מודרך, לשתות תה ללא קפאין ולהימנע מארוחות כבדות לפני השינה.

פעילות חברתית: מצאו מסגרת או תחביב שיעסיק אתכם. המטרה שתצאו, תבקרו חברים או בני משפחה זה הזמן שבו המוח מפריש חומרים שתורמים וגורמים לנו להרגיש טוב. או מצאו משהו שיעסיק אתכם – רכיבה על סוסים, טיפול בבע"ח, ציור, משחקי כדורגל ועוד. התחביבים מפחיתים את הלחץ והסטרס.

הפחתת מתח הסטרס: נסו נהל אסטרטגיות להשגת שלווה והרפייה, תוך הימנעות מלחץ, ומתח (Stress) בחיים. מצאו את התרפיה שעושה לכם הכי טוב: יוגה, מדיטציה, הליכה במרחבים בחוץ או על שפת הים, האזנה למוזיקה שקטה, צ'י קונג. השתדלו להימנע מחיכוכים מיותרים והקיפו עצמכם בסביבה תומכת ובאנשים עם אנרגיות חיוביות.

לסיכום מוסיף ד"ר אליהו לביא מטרתנו בחיים להיות בריאים, אנרגטיים, מאושרים, חזקים, יצירתיים ובמצב רוח טוב מדיי יום. כמובן שעל מנת להגיע לזה, עלינו ליצור אורח חיים בריא. הדבר דורש מאיתנו השקעה ועבודה, אך ברגע שאנו נפעל למען המטרה, נצליח ליצור הרגלים טובים שילוו אותנו לכל אורך החיים עד לזקנה מאוחרת.

הכתבה פורסמה באתר ערוץ 7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
רוצים עוד טיפים בריאים בחינם? הירשמו עכשיו